zondag 12 december 2010

Kerstcreaties van Pergamano

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een workshop voor pergamanodocenten gevolgd.
Voor het supplement met de Perga Colors Exclusive moet ik 4 kaarten uitwerken, helaas mag ik de uitgewerkte kaarten niet "showen" omdat ze exclusief voor de workshop ontworpen zijn.
Deze kaarten worden beoordeeld en als ze goed genoeg zijn krijg ik er een certificaat bij voor het supplement Perga Colors Exclusive. Omdat het uitwerken hiervan best wel veel tijd kost, zet ik er nu even een kaart op van vorig jaar.

Dat je met pergamano ook minder moeilijke kaarten kan maken bewijzen de onderstaande kerstcreaties.
Het is ook, zoals je ziet, heel leuk te combineren met papier, bloemetjes, lintjes en brads.
Deze kerstcreaties stonden in hobbyhandig nr. 152.

Menukaart:

Gebruikte materialen: multigrid nummer 9 en 10, perkament papier flex, zilverkleurige brads, licht blauw, blauw en donkerblauw papier, donkerblauw lint, 2 bloemetjes en 2 brads.

Naamkaartje:

Gebruikte materialen: multigrid nummer 9, perkament papier flex, zilverkleurige brads, blauw marineblauw karton, bloemen, brad en een donkerblauw dubbelgevouwen lintje.

Ik wens jullie een fijne zondag!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

4 opmerkingen:

Lia zei

oohh wat mooi zo fijntjes heb het jaaren geleden (18jaar) ook eens geprobeerd maar ik bakte er niets van, daardoor er ook niet meer mee verder gegaan
liefs Lia

Lia zei

Ze zijn prachtig Frouwkje!!

groetjes Lia

Diana zei

Hoi Frouwkje

heel mooi ziet je blogspot eruit toppie
Groet diana http://pergamanootjediana.blogspot.com

Wil zei

leuk zeg ja perga mano is erg leuk hoor heb lang ge daan heb nu een parket op te koop saan maar blijft erg mooi vinden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...