maandag 6 december 2010

Wishing you a colorful day


Hallo allemaal,

Ik speelde al een tijdje met het idee om een blog te beginnen.
Toen ik vorige maand met deze kaart bezig was bedacht ik dat dit wel een leuk begin van het blog zou zijn. Ik vind deze stempel en het papier zo ontzettend leuk!
De materialen die ik gebruikt heb:
- Precious Moments digi stempel herfst
- tekst zelf gemaakt op de computer met word
- papier van een papierblok (ik ben hem op onverklaarbare manier kwijt, dus weet niet welke)
- nestabilitie Petite Ovals Small en Classic Rectangles large
- Derwent Coloursoft potloden 080, 170, 180, 190, 430, 530, 540 en 600
- Creatable blad
- roosjes, bloemen
- plakparels
- bedeltje
- oranje en groen lint
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens iedereen een fijne en "kleurrijke" dag.

                 Veel liefs,
                 Frouwkje.


3 opmerkingen:

Wil zei

wat een leuk en lief kaartje is dit en mooie kleuren heb je gebruikt super

Lia zei

prachtig kaartje, hele lieve digi, en je doosjes zijn ook erg mooi.
Ik kom zeker weer eens terug kijken
liefs Lia

Deborah zei

Hallo Frouwkje,
Ik vind dit een schitterende kaart.
Alles past zo goed samen. Leuk!
Groetjes Deborah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...