donderdag 19 mei 2011

Boekenlegger van Pergamano

Hallo allemaal,

De boekenlegger die ik voor mijn buurmeisje gemaakt heb zou ik jullie nog laten zien!
Ik had 3-D vellen liggen met elfjes van Caron Vinson. Twee van deze elfjes heb ik overgetrokken met Tinta zwart op pergamano papier. Daarna geschilderd met Perga Colors Exclusieve.


De verdere uitwerking van de boekenlegger heb ik met behulp van een grid zelf verzonnen.


Toen ik deze boekenlegger maakte (ik denk een klein jaartje geleden), wist ik nog niet veel over stempels etc. En nu weet ik dus dat er ook stempels zijn met creatie's van Caron Vinson.
Een stempel met een elfje van Caron Vinson heb ik gebruikt bij de Post-It Eesal Card. Ik ben echt 'gek' op haar elfjes. Ze zijn zo superleuk!!

Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie een hele fijne avond!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

9 opmerkingen:

k@rin zei

amai die is mooi. Alleen al voor dat zou je aan het lezen slaan ;)

groetjes karin

Unknown zei

hallo frouwkje
oo wat is het heel mooi gedaan
veel liefs

Marlies zei

Wauw, wat een mooie boekenlegger heb je gemaakt! Een super mooie afbeelding! Prachtig gemaakt!
groetjes, Marlies

Kim zei

Wat een prachtige boekenlegger! Die elfjes zijn inderdaad erg leuk!!

Groetjes Kim

Neltine zei

Heyy die Froukje,

Allereerst wat leuk dat je mee doet met mijn candy:D Gezelli hoor. De taart moet jer er op 3 juni maar bij denken hihi.

En deze boekenlegger!! Wouwiii wat blijft pergamano toch mooi. Daar zal je buurmeisje vast blij mee zijn geweest!!

Groetjes,
Neltine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw hé, dat ziet er super uit, de lefjes zijn zeker lieverdjes.

groetjes jolande

Dineke zei

Supermooi frouwk, weer prachtig ingekleurd en wat zijn die elfjes lief.Pergamano blijft toch ook heel mooi. Heel leuk voor een verjaardag. T'ís maar een hint.
Liefs, Dineke

KarinsArtScrap zei

wat apart heb je heel erg mooi gedaan.

groetjes karin

Diana zei

hoi Frouwkje super je boekenlegger
fijn weekend gewenst

groet diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...