woensdag 18 mei 2011

Cuttlebug en Cheery Lynn Hartmal (DL106) -3-

Hallo allemaal,

Ik heb de Cuttlehug Metal Cutting Plate Adaptor ontvangen en ben gelijk gaan uitproberen.
Afgelopen maandag heb ik in mijn bericht gezet als het handiger en makkelijker ging, ik het zou laten weten aan jullie. Voor de hartmal is het helemaal niks (vind ik). Ik heb een Cuttlebug en draai me helemaal een ongeluk, zo zwaar ging het. Het is gewoon niet te doen. Ik was bijna bang dat m'n Cuttlebug stuk zou gaan.
Voor de Doily Dies van Cheery Lynn kan het wel. Maar ook als je hem niet gebruikt en de stans zoals in het filmpje een paar keer door je machine haalt, dan krijg je hetzelfde effect. Maar dat is mijn mening, misschien dat jullie andere ervaringen hebben??
Kortom voor mij persoonlijk ging het prima zonder de plate.
Ik hoop dat jullie er weer wat aan hebben en wens jullie een fijne dag!!
                  
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...