zaterdag 28 mei 2011

Enjoy the little things....

Hallo allemaal,

Wat heb ik het me dit keer moeilijk gemaakt!! De tekst is vrij groot en Tilda moest helemaal links staan. Ik had natuurlijk de tekst kunnen verkleinen, maar vond het zo eigenlijk wel mooi. En het pastte goed in een Nestabilitie labels Three. Hij is volgens mij toch wel leuk geworden. Ik heb het nieuwe papier van Maja Design -Life in the Country- gebruikt. Prachtig papier weer!! De stempel Tilda is van Magnolia - Butterfly Dreams-.


De tekst is een freebie van TLC.


Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.
Voor de vlinder heb ik een MS pons gebruikt en er plakparels en stampertjes ('voelsprieten') opgeplakt.


Verder heb ik gebruikt:
  • Creatable blad
  • Doilie
  • kleine vlinder pons
  • parelbloemen
  • bloemen/roosjes
  • Stickles Star Dust
    De copics die ik gebruikt heb:
    E93 (blos), E51,53 huid, E41,43,44 haar, B32,34,37, G82,94,99 jurk/laarzen/vlinder.

    Met deze kaart doe ik mee aan de challenge #7 van It's a Magnolia challenge.

    Bedankt voor het bezoekje :-). Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe creatie vinden en ik lees graag jullie reactie's :-)
    Ik wens jullie een heel fijn weekend!
            
                       Veel liefs,
                      Frouwkje.


    15 opmerkingen:

    Marianne zei

    Wat een plaatje is dit.
    De kleuren zijn werkelijk perfect.
    Groetjes Marianne

    CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

    schitterend, heel mooi gedaan zo met de tekst, mooie details.

    groetjes jolande

    chantal en sygrid zei

    schitterende kaart frouwkje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    Diana zei

    een schitterend kaartje Frouwkje

    liefs diana

    PatriciaKleijn zei

    Wow heel erg mooi

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    Liefs,
    Patricia

    Diana zei

    Wow Frouwkje... wat is ie weer mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.

    Groetjes Diana.

    Marlies zei

    Prachtig gemaakt en ook een hele mooie tekst! Super details!
    groetjes, Marlies

    Amarins zei

    Je schrijft leuk geworden, hij is SUPER geworden. Ik vind het een prachtige kaart.
    Groetjes,
    Amarins

    KarinsArtScrap zei

    frouwkje een prachtige kaart, je tekst is perfect en tilda staat er mooi naast.
    je bloemenrand is ook prachtig.

    groetjes karin

    Lia zei

    Hij is weer schitterend, wat een mooie kleur blauw he?

    groetjes Lia

    Josee zei

    Een schitterend kaartje Frouwkje!!!

    Kim zei

    Wat een schitterende kaart! Vind het juist erg leuk dat Tilda zo aan de zijkant staat en met hoe ze staat lijkt het ook net of ze naar de tekst kijkt. Heel er leuk gedaan!

    Groetjes Kim

    marja zei

    Wat een schitterend kaartje Frouwkje. Je tekst is super!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    Karin zei

    Prachtige kaart, supermooi papier. Bedankt voor je deelname bij Its a magnolia challenge.

    Dineke zei

    Wat een prachtige kaart frouwk, hij is weer super en wat een mooie kleur blauw. Leuke tekst, mooi plaatje en weer schitterend afgewerkt.
    Succes met je challenge.
    Liefs, Dineke

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...