donderdag 5 mei 2011

Gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve en leuke reactie's die ik iedere keer krijg. Ik vind dit echt heel erg leuk en waardeer het enorm dat jullie de moeite nemen om dit te doen. En de nieuwe volgers van mijn blog, van harte welkom!!

Tot nu toe heb ik op elke reactie persoonlijk gereageerd. Dit kost toch wel veel tijd. Dus ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat ik dit vanaf nu niet meer doe. Als je een vraag hebt o.i.d. krijg je natuurlijk altijd antwoord.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de color challenge bij Nicole,  een kaart of project of lay-out maken in de kleuren die op een foto staan die Nicole erbij geplaatst heeft.
Ik begon vol goede moed. Het jongetje inkleuren ging prima en de ovalen eromheen was ik ook tevreden over. Maar de rest..............pff, het lukte maar niet zoals ik wilde. Ik ben er nog niet echt tevreden mee.
Ik twijfelde of ik hem op m'n blog zou zetten en insturen bij Nicole. Maar misschien ben ik te kritisch?
Ik waag het er maar op en laat hem toch aan jullie zien.

Het papier is van My Minds Eye -Mabel en Hazel. Ik begon met het geruite papier waar de kleuren in zaten en toen...............veel gepuzzel en papiertjes erop en eraf. Ik kreeg het eigenlijk niet te "pakken". De stempel is een digi van Mo Manning -Whoosh-.
De 'skateboardbaan' heb ik zelf gemaakt met behulp van een Nestabilitie Ovaal.
De ovalen die daar weer omheen zitten heb ik gemaakt met een Nestabilitie Classic Ovaal Small en Large
en schuin op elkaar geplakt.


Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo en Spiced Marmalade.


Verder heb ik gebruikt:
  • MS pons Scallop Dot
  • stempel Gefeliciteerd
  • touw
  • Nestabilitie Petite Ovals Small
  • Crispy lint
  • 2 ronde ponsen
  • gelpen wit Hema

De copics die ik gebruikt heb: E42,43,44,47, E93,51,53, YG17,13,11, BG13,11,10, YR18,15,12 en N4,2,0.

Ik ben toch heel benieuwd, ondanks dat ik niet helemaal tevreden ben, wat jullie van mijn kaartje vinden................
Fijne dag allemaal!!
                   
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

7 opmerkingen:

Diana zei

Vind hem best mooi geworden hoor Frouwkje, niks mis mee.

Groetjes Diana.

Kim zei

Je moet echt niet zo kritisch zijn voor jezelf! Ik vind het een mooi en stoer jongenskaartje geworden!

Groetjes Kim

Unknown zei

dag frouwkje
ja elk kaart is anders die je maakt
ik vind het toch niet mis, ja het is voor een jongetje
en dat is helemaal anders dan voor een meisje
misschien bedoeld je het op die manier
veel liefs

Marlies zei

Ik vind het een hele leuke jongenskaart geworden! Hele leuke afbeelding en leuke details!
groetjes, Marlies

Dineke zei

Nou frouwk er is niks mee hoor ik vind het een hele leuke en mooie kaart.
Knap gedaan met die skater.
Succes met je color challenge en die van maandag ook, mijn account lag er uit dus kon ik niet reageren.
Liefs, Dineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik denk dat je te kritisch bent, maar herken het wel hoor, ik heb dat zelf ook regelmatig.
ik vind je kaart heel mooi, stoere uitstraling en heel mooi afgewerkt.

groetjes jolande

Kitty Dieleman. zei

Een super leuke kaart nou die mag echt gezien worden hoor.

Groetjes Kitty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...