zondag 15 mei 2011

Post-It Easel Card

Hallo allemaal,

Gisteren zag ik dat mijn blog 75 volgers heeft!! Geweldig leuk dat jullie mijn blog willen volgen!
Ik lees de reactie's ook met veel plezier en bedank jullie voor de moeite om dit te doen!

Deze kaart zag ik een tijdje geleden staan bij StampArtic. Je kan de tutorial HIER vinden. Het leek me zo leuk om dit te maken, en dat is ook zo!! Ik ben heel tevreden over het resultaat. Deze Easel Card krijgt een "ereplekje" op m'n bureau. De stempel van Sweet Pea -Blue Fairy- vind ik ook zo mooi! Ooit heb ik eens 3-D vellen gekocht met zulk soort Fairy's. Ze zijn getekend door Caron Vinson. Zo'n soort Fairy heb ik een tijdje geleden (van een 3-D vel) overgetrokken, geschilderd en van pergamanopapier een boekenlegger van gemaakt voor mijn buurmeisje. Ik zal hem wel eens hier op mijn blog zetten.

Ik vind de Fariy heel leuk passen bij het papier van My Mind's Eye -Happy go lucky-.



Ik heb nog een border gebruikt van Crealies CL BS 12. Ik vind het, achteraf, net een hekje lijken die achter de Fairy staat. De metalen vlinder is ook zo leuk!


Verder heb ik gebruikt:
  • parelhartjes
  • roosjes/bloemen/heidetakjes
  • Stickles Star Dust
De copics die ik gebruikt heb: E93 (blos) E53,51 huid. BG 15,13,11 en R85,83,81 jurk/vlinders. BG10, R81 en RV00 vleugels. E57,35,33 haar. YG99,97,93 gras. W2,1,00 schaduw om elfje.

Met deze Easel Card wil ik graag meedoen bij
-Duymelot -doosje, tasje enz., geen kaart-.
-Stamp Something -Anything Goes-
-In A Sweet Pea Dream -"Bling It Up" Sweet Pea

Ik ben benieuwd wat jullie van deze Easel Card vinden en wens jullie een hele fijne dag!!


                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

14 opmerkingen:

Marlies zei

Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt! Hele mooie kleuren en een geweldige afbeelding!
groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, geweldig leuke stempel, heel mooi ingekleurd en het papier past er perfect bij.

groetjes jolande

Kantvreugde zei

Schitterend, je easelkaart, knap werk.
Groetjes Rita.

Annerieke zei

Wat een leuke kaart is dit geworden, kan me voorstellen dat je er nog even naar wilt kijken. Mooie kleuren heb je gebruikt.

groetjes Annerieke

Unknown zei

hallo frouwkje
ik vind jou easelkaart geweldig ,maar ik heb een vraagje :het doosje is dat moeilijk te maken (waar de vellen papiertje inliggen)
veel liefs

Kim zei

Wow! Jouw easelkaart met post-its is werkelijk schitterend geworden! Leuk om te maken hè?!

Groetjes Kim

creacora zei

hoi Frouwkje een schitterende easel met post it cards ik vind hem super idd mag ie zeker een ereplekje op je bureau hebben
leuk dat je meedoet met onze challenge bij Duynmelot en Succes hoor !!

Groetjes Cora

Dineke zei

Hoi Frouwk,

Toch alles bij elkaar gevonden he, het is je weer gelukt. Prachtige easelkaart en inderdaad heel leuk voor op je bureau. Mooie stempel en weer prachtig ingekeurd.Heel veel succes met je challenge.
Liefs, Dineke.

Lia zei

Wauw!! Schitterend zeg, wat mooi allemaal,

groetjes Lia

Diana zei

hoi frouwkje

heel mooi kaartje


groet diana

Pöydän kulmalla näpertelijä zei

Gorgeous project. Beautifully coloured image and stunning embellishments.

KarinsArtScrap zei

hallo frouwkje wat een prachtige stempel en kaart.
ik heb net je blog ontdek door deze challenge leuk je gevonden tehebben.


groetjes karin

Scrappellen zei

Just GORGEOUS !! Love this image and your coloring is perfect!

Thanks for sharing your awesome creation with us at "in a sweet pea dream"♥. Hope to see you next time, and good luck!:)
hugs, Ellen

Anita zei

Wat een schitterend kunstwerkje. Het is echt prachtig geworden. :) Groetjes, Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...