woensdag 11 mei 2011

Vintagekaart

Hallo allemaal,

Mijn allereerste Vintagekaart!
Het prachtige papier is van Pion. Het plaatje van het meisje is ook van Pion (op een A-3 vel met meerdere plaatjes). Vroeger zag je weleens dat delen van oude foto's ingekleurd waren, dat bracht me op het idee om dat ook te doen. Het bovenste deel van het jurkje en de strik heb ik gekleurd met Copics: B91, BG70, W3 en W00.


De meeste randen heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holtz en Distress Ink Vintage Photo.
Ik heb een Doily -Cherry Lynn DL102- achter het plaatje geplakt. Toch heel erg leuk dat je dit nu in de kleur van je kaart kan doen!!


De Creatable hart -LR0159- heb ik met een embossingmal van Crafts-Too door de Cuttlebug gehaald. De vlinder is ook uit een vel van Pion geknipt en heb ik met sileconenkit verhoogd opgeplakt.


De kleuren van de bloemen komen iets te fel over, ik vind het in het "echt" juist zo'n mooi geheel.

Verder heb ik gebruikt:
  • Creatable LR0157
  • roosjes
  • plakparels (bloemetjes)
  • lint
  • Stickles Frosted Lace
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge DDC#68 bij Double Dutch - maak een Vintage kaart/creatie.

Ik heb de kaart met veel plezier gemaakt en ben heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!
Bedankt voor jullie bezoekjes en reactie's en een hele fijne dag verder!
                 
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.



8 opmerkingen:

k@rin zei

heel mooi hoor. Prachtige kaart

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi vintagekaartje, mooi papier, mooi met de bloementoeven op de hoeken en heel lief prentje.

groetjes jolande

Unknown zei

hello frouwkje
ongelovelijk prachtig gedaan
veel liefs van marcelline

Dineke zei

Prachtige kaart frouwk en wat een idee om die foto een beetje in te kleuren. Mooi papier en bloemen, schitterend afgewerkt.
Liefs, Dineke

Cornelie zei

Wat een mooie kaart en hele mooie kleuren! De blauwe bloemetjes e.d. vind ik prachtig! Groetjes Cornelie

Dineke zei

Hoi Frouwk,

Wat vervelend dat al je berichtjes weg zijn door die blogger storing dus even opnieuw. Prachtige kaart en wat een idee omdat in te kleuren echt geweldig! De details zijn weer schitterend en de afwerking heel erg mooi.Chapeau.
Liefs, Dineke.

Lia zei

Wat is dit gaaf zeg, supermooi gedaan, de bloementoefjes zijn prachtig,

groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

prachtige vintage kaart frouwkje.

groetjes karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...