woensdag 25 mei 2011

Wishing You a Day Full of Happiness

Hallo allemaal,

Ik las net dat het niet lukt om een reactie te plaatsen.
Nu las ik een tip bij Jolande om de optie bij het aanmelden: 'onthouden/aangemeld blijven' uit te zetten, dat heb ik zo gedaan bij Jolande en toen lukte het wel om een reactie te plaatsen.

Ik wil graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!
En ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart :-).
Ik heb voor deze kaart nog een kaart gemaakt, maar deze kan ik er niet opzetten. Degene die hem krijgt kijkt ook op mijn blog en dan is het geen verrassing meer. Maar hij komt er over een poosje op te staan...........;-)

Ik blijf nog even bij de Fairy's en Elfjes hoor, zo leuk!!!! De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt is van Sweet Pea Stamps -Field of Poppies-. Ik vind klaprozen zo ontzettend leuk! Het nieuwe papier van Maja Design - Life in the country- vind ik hier heel mooi bij passen!


De Fairy heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Classic Regtangles Large. De rand heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.


De tekststempel van LOTV -dreaming days sentiments, heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Standaard Circle Small.

Verder heb ik gebruikt:
  • Crealies Border CL CB 12
  • Stickles Star Dust
  • Chandeliers (druppels) van Magnolia
  • bloemen, roosjes, heidetakjes
  • metalen vlinder en hoekje
De copics die ik gebruikt heb: E93, 53, 51 blos/huid, E57, 35, 33 haar, R29, 27, 24, 22 jurk/klaprozen, B37, 34, 32 jurk, G99, 94, 82 bladeren, W2, 1, 00, blender 0 schaduw.

Bedankt voor julie bezoekje en reactie (altijd leuk om te lezen!!) en ik wens jullie een hele fijne avond!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.







8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart frouwkje, prachtige stempel en details.
je bloemen zijn ook geweldig en prachtige kleuren.

groetjes karin

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart frouwkje
erg leuk
liefs chantal & sygrid

Angelique zei

prachtig is deze kaart en zo mooi gekleurd!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtige kaart, heel mooi papier en mooie klaprozen, de fairy heb je super mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Marianne zei

Had het al bij Tiets geschreven, maar hij is perfect.
Groetjes Marianne

Kim zei

Het is echt weer een prachtige kaart! Mooie kleuren, prachtig papier en die klaprozen zijn inderdaad erg schattig.

Groetjes Kim

Dineke zei

Prachtige kaart en wat een mooie kleuren, wat zijn die klaprozen mooi en wat heb je hem weer geweldig afgewerkt.
Liefs, Dineke

Ps. Je tip werkt ik zie nu ook weer mijn naam, hoop dat hij ook weer doorkomt

Marlies zei

Wauw wat een prachtige kaart! Hele mooie afbeelding, hele mooie kleuren en alles past zo mooi bij elkaar!
groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...