dinsdag 14 juni 2011

Lektuurbakje voor 6 x 6" papier

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!
En ook wil ik jullie bedanken voor alle lieve en leuke reactie's die ik krijg op mijn creatie's! Zo leuk om te lezen!

Van My Mind's Eye heb ik 6 papierblokjes. En aangezien ik best een "opruim tik" heb en ervan hou om mijn spullen overzichtelijk op te ruimen, heb ik nog een lektuurbakje gemaakt.

Bij het gebruiken van 6 x 6" papierblokjes laten de papiertjes vaak los van het blok als je er een paar uitgescheurd hebt. Op internet vond ik een geweldig leuk idee om deze papiertjes handig op te ruimen.
De werkbeschrijving kan je hier vinden.
In dit bakje kan ik 6 blokjes "kwijt". Ik had er nog maar een paar papiertjes uitgescheurd.
Voor de 'tabs' heb ik een Nestabilitie Classic Retangles Large gebruikt.

Het papier is van Prima Marketing -Sweet Fairy Collection- "Romantique".


Een stuk kant aan één kant gerimpeld, draadje aangetrokken en zo heb ik de kanten bloem gemaakt.



Verder heb ik gebruikt:
  • rozen, blloemetjes
  • stickles crystal
  • Nestabilitie Classic Rectangles small voor de tekst M.M.E.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie een fijne avond!!

P.S. ik ben bezig met kaarten die ik nog niet kan laten zien, dus.........mochten jullie me missen....... ;-)

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.



12 opmerkingen:

Diana zei

Wauww Frouwkje.. wat gaaf zeg. Bij mij liggen de blokjes altijd overal en nergens, miss moet ik ook maar eens een keer zo'n bakje maken.

Groetjes Diana.

Marlies zei

Wat een mooie bak heb je gemaakt, en het is een erg leuk idee om zo de losse vellen te bewaren! Prachtig gemaakt!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

heel mooi en leuk idee frouwkje.
mooi papier ook.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi gemaakt, prachtig papier en mooi opgeruimd zo.

groetjes jolande

Marianne zei

Wat een prachtig werkje heb je weer gemaakt.
Groetjes Marianne

chantal en sygrid zei

wouw wat is dit geweldig mooi frouwkje
echt super
liefs chantal & sygrid

Kim zei

Wat een prachtige lectuurbak weer! Deze staat ook nog op mijn lijstje om te doen. Toch binnenkort maar eens aan beginnen!

Groetjes Kim

Louisette zei

Wouavv zeer mooie design blog, prachtige créas, fyne dag, groetjes uit Belgïe

Kirsty Vittetoe zei

So pretty, thanks for sharing!
Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Agnes zei

Wát leuk Frouwkje en het lijkt mij ook erg handig in gebruik "opgeruimd staat netjes"
Dank je wel voor de link!
Groetjes, Agnes

Creation by Heart zei

Hoi Frouwkje, ik vind het een goed idee, deze lektuurbakjes voor de 6x6 kaartjes. Ik heb de link geprobeert, maar kom er niet uit. Bij 4shared is de tutorial MMD niet meer te activeren. Heb ik iets fout gedaan of kun jij de beschrijving op jouw blog zetten?? Ik zou hem nl. graag willen maken.
Vriendelijke groeten
Henny bakker:)

Frouwkje zei

Hallo allemaal,
Ik heb dit bericht verstuurd in een e-mail naar Henny. Voor diegene die het ook niet konden downloaden, hier het bericht:
Ik heb het niet gedownload met 4shared. Links daarvan zie je staan download now. Die moet je aanklikken.
Dan even wachten, je ziet dan ook hoeveel seconden het nog duurt. Daarna zie je op het scherm download file now. Als je daar op klikt krijg je het patroon. Ik hoop dat je er zo uit komt!
Liefs, Frouwkje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...