dinsdag 19 juli 2011

Een jongen!!!!

Hallo allemaal,

Wij zijn opa en oma geworden!!!!!
Het is een jongen!!!
Casper is geboren om 10.24 uur, weegt 3800 gram
en is 51 cm lang.
We zijn zo blij, ouders en kind maken het goed!

Het papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Maja Design -Crea Diem-.
De stempel is van Suger Nellie - Callum-. De stempel heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Classic Ovals Large. Dit is voor het eerst dat ik een nestabilitie gedeeltelijk heb uitgesneden. Ik vind het wel grappig zo met het voetje erbuiten. Dat gedeeltelijk uitsnijden ga ik vast nog wel eens doen!!


Achter de bloemen heb ik een doily hart gebruikt. Het ovaal heb ik aan de randen bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.


Van het scrappapier en van cardstock heb ik de hartjes gemaakt met een malletje van Joy (6002/0057). Door de 'knoopsgaten' scrappers floss gedaan en bovenaan met lint vastgezet.
Achter de hartjes zit crispy lint.


De tekststempel is van Hobby Paleis.



Ik heb cherry blossom, aster daisy en een bedeltje gebruikt.
Op de bloemen heb ik Stickles Star Dust gedaan.


Veel van mijn bloemen koop ik bij het Hobby PaleisHobbyshop Agnes, of bij Create your own.
Deze internetwinkels staan ook met een link in de zijbalk van mijn blog (onder 'mijn favoriete webshops').
Het parelstrikje heb ik gekocht bij Hobby Paleis.

De copics die ik gebruikt heb:
  • E93 (blos) E51-53 huid
  • B95-93-91 pet en slabbertje
  • B91 luier
  • G82-21 en YG61 pet, lepel, randje slabbertje, bord, gras
  • W2-1-00 schaduw

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden en wens jullie een hele fijne avond!!

OOOOOOOOOOHHHHHHHHHH, was ik bijna vergeten om jullie te bedanken voor alle lieve berichtjes en mails n.a.v. mijn bericht over de operatie. Dus bij deze, heel erg bedankt!
                 
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.





13 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo oma, van harte gefeliciteerd met ongetwijfeld het mooiste jongetje dat er bestaat. Je kaart is prachtig, maar deze is dan vast ook met extra liefde gemaakt.
Groetjes Aartje

Miranda Slagboom-de Groot zei

gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. en wat een mooie kaart heb je gemaakt.
groetjes miranda

KarinsArtScrap zei

nou froukje eerst van harte gefeliciteerd met je kleinzoon casper, een leuke naam.
je kaart is prachtig heel erg mooi gemaakt, super.

groetjes karin

Elly zei

Meid wat een grandioos nieuws.....heel veel geluk gewenst met de geboorte van jullie kleinzoon....en je kaart is een beauty!!!!!! plaats je ook nog een paar foto,s van de kleine op Hj in je fotoboek??????? veel liefs Elly

Diana zei

gefeliciteerd met je kleinzoon Casper, en een hele mooie kaart

liefs diana

Alice zei

Frouwkje en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Wat ben je dan rijk he. Geniet er maar flink van. De ouders uiteraard ook gefeliciteerd en fijn dat alles goed gaat met moeder en kind.

Je kaartje is prachtig. Weer leuke ideeën gezien zoals het hartje met strikje door knoopgsgaten.
De stempel is ook heel leuk. Ga even bij die site kijken.

Heel veel geluk als Oma en Opa, ik kan het weten he haha.

Marlies zei

Gefeliciteerd met jullie kleinzoon!! Je hebt een geweldige kaart gemaakt, heel mooi papier, leuke afbeelding en hele mooie details, de hartjes zijn erg leuk!
groetjes, Marlies

Chantal zei

Ohh Frouwkje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon. Ga er heerlijk van genieten van dit mooie wonder! En wat heeft oma een prachtige kaart gemaakt voor haar kleinzoon! Ik ben er helemaal weg van zeg! Groetjes, chantal

Marianne zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon en je kaart is prachtig.
Groetjes Marianne

Lia zei

Super gefeliciteerd met jullie kleinzoon, geniet er maar lekker van, je kaart vind ik geweldig leuk,

groetjes Lia

chantal en sygrid zei

allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon lekker gaan genieten nu.
je kaatrje is ook weer schitterend geworden
liefs chantal & sygrid

Suzanne zei

Hallo Froukje,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
En wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg. Mooi gedaan!

Groetjes, Suzanne

Desi zei

hoi frouwkje

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon
ik wens jullie veel geluk met de kleine uk
en wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg !!!
bedankt voor het melden van me shoppie ;);)
ik ben gelijk volger van je geworden
groetjes desirée

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...