donderdag 13 september 2012

How Beautiful a day can be.........

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik deze kaart laten zien op het Copic Marker Benelux blog. Ik wil deze kaart ook graag op mijn eigen blog laten zien. Een poosje geleden heb ik bij Wenda een workshop 'haren en plooien kleuren' gedaan.  Een "kaartje met de haren kleuren" heb ik al eerder hier op mijn blog laten zien. Nu heb ik me 'gestort' op het kleuren van de plooien. Weer veel geoefend, maar ik ben best wel een beetje trots dat het zo mooi gelukt is ;-))

Hiervoor heb ik een digistempel gebruikt van  All That Sraps -Aphrodit Willow-. Ik vind het zo'n geweldige mooie digi!!!


Ik heb haar uitgestanst met een Nestabilitie Petite Ovals Large en een Petite Scalloped Ovals Large.
De basis van de kaart is gemaakt met Bazzill Cardstock Vanilla en Color Core Cardstock Grassroots en Harboside. Het design papier is van Basic Grey -Marjolaine-. De randen van het designpapier heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo. De rand waar de afbeelding op staat met Distress InkTumbled Glass. In de hoeken heb ik nog wat plakparels van Joy Crafts gebruikt.


De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Voor de 'nodige' glitter heb ik er stickless Diamond op gedaan.Tussen de bloemen heb ik wat mooie bloemparels bevestigd. De takjes heb ik gekocht bij Hobbyhome Hobbyartikelen (de superleuke webwinkel met 'scherpe' prijzen!!!!) Ze zijn van MD -creatable LR0192-
Onderin nog een bedeltje 'made with love'.


De tekststempel is een freebie van TLC. Ik heb dit uitgestanst met een Go Kreate NV202 en 204. Het bedeltje 'vogelnestje' heb ik bij Ria gekocht. Het kant komt van de markt en het blauwe lint heb ik gekleurd met BG01.


Alle laagjes van mijn kaarten maak ik altijd in 3-D. Ik vind dat zo'n superleuk effect geven!!


De copics die ik gebruikt heb:
Huid: E11-21-000-0000
Ogen: BG78-B52 (met gelpen witte stipjes in ogen)
Oogleden: BG000
Lippen: E04
Haar: E29-35-21-00
Blauw: BG78-BG75-BG72-B52-BG01-BG000-BG70
Ceintuur/cape YG17-03-00-0000
Sieraden N4-2 en nog wat 'glitter' hierop gemaakt met een spica pen clear
Blaadje: YG67-17-03-01
Vogeltje: YG67-17-03 BG01-Y38
Hartjes: BG72-BG01
Schaduw: W2-1-00 en blender 0
Grond: W4-2-1-00 en blender 0

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Duymelot - Alles mag/Anything goes
Wild Orchid Challenge -Layer it up
Addicted to stamps -Lots of bling-

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.




21 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Frouwkje,
Ik vind het een PRACHTIG kaartje in een PRACHTIGE kleurencombinatie. Op ieder laagje is wel iets MOOIS te zien ☺☺☺.
Liefs Wilma

Unknown zei

Ohhhhhhhhhh meis wat is dit mooi nou het oefenen baard kunst wat kan jij mooi inkleuren echt top en je kaart is ook zo mooi alles past gewoon

Liefs Nellie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is mooi.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Wow Frouwke wat is dit SCHITTEREND. Geweldig mooi die kleuren, die details ja eigenlijk alles bij elkaar. Het past gewoon allemaal bij elkaar en wat een werk heb je hieraan gehad. En ja die plooien.....zo ontzettend goed gedaan. Jij hebt echt heel veel baat bij je cursus gehad. Super gedaan ik wilde dat ik dit kon. Heel bijzonder.
groetejs Joke

Samantha zei

Ga het gewoon nog een keer zeggen: het is een schitterende kaart! Super gekleurd de dame :) en ben het met Wilma eens: op elk laagje is wel wat moois te zien.
O, ik heb op jouw aanwijzing gelijk een heleboel glitterlijm Diamond en die andere ingeslagen ;) Verschil is overduidelijk te zien met wat ik al had. Het wordt echt mooi zo :)
xxx Samantha

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Frouwkje,
en je kleurwerk....zo mooi!!!!

Liefs Corrie

Agnes zei

Prachtig kaartje Frouwke!
Mooie kleuren combi en......over je kleurwerk zal ik het maar niet hebben.....het is gewoon SUPER!
groetjes, Agnes

Tineke zei

Wauw schitterende kaart weer frouwkje en je maag best trots zijn op je plooien, super gedaan!

Groetjes Tineke

Angélique zei

Ik vind het een super kaart geworden, prachtige kleuren, en de p
Ooien zijn ook erg mooi geworden.
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een super mooie kaart!! Schitterende kleuren en de mooie digi heb je geweldig gekleurd. Ook de bloemenprachti is weer zorgvuldig bij elkaar gezocht!! Een geweldige kaart!! Ook leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

Diana zei

Wauw Frouwkje, wat een geweldig mooi kaartje weer. Vind hem super gekleurd! Mooi papier ook, heb het zelf al ruim een jaar in de kast liggen, maar moet bekennen dat ik het nog nooit gebruikt heb (shame on me)
Groetjes Diana.

JOKE zei

Zóóó hé wat een plaaaaaatje weer en wat een kleurencombinatie en wat is het weer prachtig gekleurd!!!! Kortom....dikke complimenten!!!!
Enne, waar heb je die prachtige groene bloem rechts vandaan getoverd??? Hij is héél mooi....
Liefs Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, leuke kleurencombi, schattige digi en fantastisch mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Wil zei

Oh ,Frouwkje, wat is ie weer mooi,neen SUPER mooi.
De jurk zo gaaf gekleurd,een groot kompliment
Voor jou.

Groeten WIL

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En prachtig plooien en wat een mooie kleuren
Fijn weekend
Groetjes Margreet

Chantal zei

Ongelooflijk mooi Frouwkje... prachtig...

annes paperfun zei

WOW!! Such a lovely card!
Beautiful colors...love it ♥
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne Kristine

maxine zei

Beautiful card x

chrilvian zei

ooooooooooooooo mooooooi

Margreet zei

wat n prachtige creatie heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de wedstrijd op het duymelotblog, succes he!
Groetjes margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...