donderdag 20 september 2012

Pergamano artikelen te koop op marktplaats

Hallo allemaal,

Omdat ik gestopt ben als pergamano docente heb ik heel veel pergamano artikelen te koop. Te veel om op te noemen. Vanavond heb ik al iets op marktplaats gezet (maar dat is nog lang niet alles). Ik zal de link naar marktplaats hieronder vermelden. Als je iets zoekt wat er niet bij staat, mail me dan even. Ik heb b.v. ook nog de Perga Colors Exclusief en de Perga Liners. De pintura inkten heb ik ook nieuw aangeschaft voor de brushstroke techniek. Maar daar heb ik niets of bijna niets uit gebruikt. M-mappen, boeken.....het is echt te veel om op te noemen...
Dus mail me maar wat je zoekt!!

Dit is de link naar marktplaats:
http://verkopers.marktplaats.nl/1910490

Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van de avond!!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

5 opmerkingen:

Frouwkje zei

Ik heb er ook echt goed over nagedacht hoor Astrid. Maar ik ben hier zo 'weg' van wat ik nu aan het doen ben. Dat heb ik nog nooit zo gehad. En ik heb al heel veel op hobbygebied gedaan. Maar als je twijfelt moet je het zeker niet doen. Mijn twijfel is echt weg, dus heb ik nu besloten om de knoop door te hakken. Dank je wel voor het succes wensen!! Mocht je iemand weten die nog pergamanospullen zoekt........??
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

ook ik doe al vanaf 2009 geen pergamano meer dit vanwege me val en de klap op me hoofd. daardoor ben ik alles kwijt geraakt van wat ik geleerd had. maar de spullen wegdoen kan ik ook niet nog.

k@rin zei

hallo frouwkje

Ik heb je mail gestuurd.
groetjes karin

Neltine zei

Hiii die Frouwkje,

Ik zag dat je ook mijn volger bent geworden op Pinterest. Welkom heurrr gezellig.
Het klinkt misschien raar...maar zelf print ik altijd mijn plaatjes gewoon op A4 printpapier.
De plaatjes zijn dan wel erg dun, maar meestal wel mooi duidelijk geprint.

Sommigen doen het ook wel op cardstock of linnen. Het is maar net wat je zelf het mooiste vindt;)

Nou succes hoor;)

Groetjes,
Neltine

Sinikka zei

Ik ben al een jaar aan het proberen de spullen kwijt te raken, maar het wilde maar niet lukken. Zelfs niet voor een spot goedkope prijs. Jammer dat ook jij deze hobby hebt opgegeven. Succes met het verkopen meid!
Groetjes Sinikka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...