zaterdag 15 december 2012

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar en blogpauze



Hallo allemaal,

Ik 'loop' al een tijdje tegen een soort 'burn out' aan. Er zijn diverse persoonlijke omstandigheden die daar voor zorgen. Ik kan en wil daar niet verder over uitweiden. Maar helaas 'moet' ik weer een blogpauze inlassen. Ik weet echt niet voor hoe lang, ik hoop in januari er weer te zijn.

Maar voordat ik dat doe wil ik jullie hele fijne feestdagen toewensen en alle goeds voor het nieuwe jaar, dat jullie wensen mogen uitkomen en ik wens julie een heel gezond, gelukkig en bovenal liefdevol nieuw jaar toe.

Wat ik dit jaar heb mogen doen voor het Copic Marker Benelux Blog en voor het Hobbyhome Hobbyartikelenblog is een hele mooie ervaring geweest en ben ik er best wel trots op dat zij mij 'goed genoeg vonden om mij erbij te hebben'. Ik mocht blijven bij het Copic Marker Benelux Blog, maar ik heb moeten besluiten dat het op dit moment niet lukt.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor al jullie lieve, bemoedigde en leuke reacie's van het afgelopen jaar en hoop dat het volgende jaar wat 'makkelijker' voor mij wordt.
Echt, ik zou willen dat ik wat positievere berichten over mijzelf aan jullie zou kunnen geven, maar helaas is dat niet zo.
Ik hoop dat mede door deze blogpauze ik wat meer 'lucht' krijg en dat ik jullie weer wat inspiratie (die ben ik ook een beetje kwijt nu) kan geven via mijn creaties.

Dit bericht had ik gisteravond al getikt en vandaag zag ik op het Copic Marker Benelux Blog dat ik nog even in het zonnetje gezet ben. Zo lief!!!!

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.


25 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Froukje

Ik wil je heel veel sterkte toewensen met alles wat er met je is en je was zeker goed genoeg om mee te doen met de DT teams meis je bent een natuurtalent met kleuren .
Neem alle tijd wie je nodig hebt en rust maar lekker goed uit en geniet ervan en ik wens je nartuurlijk hele fijne feestdagen en een heel gezond en liefdevol 2013

Liefs Nellie

JOKE zei

Lieve Frouwkje, neem alle tijd die je nodig hebt en...start niet al te snel weer op...
Ik wens je héle fijne kerstdagen samen met je gezin en dan ja...voor volgende jaar ongelooflijk veel goede gezondheid!!! Als je gezond bent komt de rest vanzelf ;-)
Heel veel liefs Joke

Ida zei

Lieve Frouwkje, ook voor jouw hele fijne, gezellge en mooie feestdagen.
Neem voldoende tijd voor jezelf zodat je in het nieuwe jaar weer genoeg inspiratie en energie hebt om mooie creaties te maken!

Bedankt voor alle mooie dingen die je in 2012 overal hebt laten zien.
Ze waren en zijn voor mij een inspiratie om zelf aan de freubel te gaan.

Liefs Ida

Cinderella zei

Sterkte en hopelijk tot gauw ondanks alles toch fijne feestdagen
Xxx Cindy

Marjan zei

Hoi Frouwkje,

Ik wens jou ook fijne feestdagen en een gezond, gelukkig én creatief 2013!
Pas goed op jezelf, er is maar één jij, dus zorg daar goed voor.
Je blog blijft in mijn lijst staan, dus ik zie je wel weer verschijnen als het zover is.

Liefs, Marjan

Unknown zei

Natuurlijk wens ik jou ook fijne feestdagen en de beste wensen voor 2013.
Neem alle tijd voor jezelf en alle sterkte met alles wat je op je pad tegenkomt.
Ook bij mij blijft jouw blog in mijn lijst staan. Je maakt zulke prachtige dingen waar ik en een hoop anderen volop van genieten.
Lieve groet van Alexan

celia zei

Ook voor jou hele fijne dagen, met vele lieve mensen om je heen!
Ook ik zie je weer verschijnen als je daar klaar voor bent!!!! Hou je goed en fijn om samen met je in het DT geweest te zijn!!! Het ga je goed!!!!!
Veel liefs,Celia.

Henriëtte zei

HOi Frouwkje,

Heel verstandig om een pauze in te lassen als je merkt dat het niet meer gaat.
Sterkte met alles.

Hele fijne feestdagen en een gezond 2013 toegewenst met heel veel inspiratie voor leuke dingen.

Groetjes Henriëtte

Samantha zei

Frouwkje, ik wens je het allerbeste toe in 2013 en natuurlijke fijne feestdagen. Heel verstandig dat je voor jezelf kiest en je gezondheid, heel veel sterkte!
Lieve groetjes, Samantha

Karin zei

Hallo Frouwkje, ik wil je veel sterkte toewensen, en ik hoop dat je snel weer de oude bent zodat we weer kunnen genieten van je mooie creaties.
Fijne feestdagen en tot in 2013!
Groetjes Karin

Wil zei

Frouwkje,
Fijne Feestdagen en vooral een GEZOND Nieuwjaar.
Heel veel sterkte.
Liefs WIL

Lia zei

Heel veel sterkte met alles, luister naar jezelf, heel verstandig om een time out te nemen.
Hele goede feestdagen en het allerbeste voor het komende jaar,
groetjes Lia

Hanny zei

Hallo Frouwkje

Wat een moeidge beslissing, dat zal niet gemakkelijk geweest zijn om te doen. Ik wens jou en je familie een hele fijne tijd toe en het allerbeste voor 2013. Ik hoop dat je snel weer lekker in je "vel" zit, neem je tijd ervoor. Liefs Hanny

Crea Jackie zei

Degene die de weg van het leven geasfalteerd heeft is helaas in sommige gevallen niet zo goed aan het werk geweest. Soms zitten er hele diepe kuilen en hoge heuvels in. Heel veel sterkte met het vinden van de rust en voor jou en je familie ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

heidy zei

Ik ben je pas tegen gekomen hier in blogland Frouwkje en ik hoop dat alles goed omt voor je!!
Ik wens jouw ook hele fijne dagen toe en een voorspoedig 2013!!
Groetjes Heidy

Aartje zei

Frouwkje, denk vooral aan je zelf en iedereen die je lief hebt. Neem rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten. En we zien je vanzelf weer terug.
Groeten, Aartje

jolanda zei

prettige feestdagen.
doe maar rustig aan, wij bloggers vinden jou gezondheid veel belangrijker

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lieve Frouwkje ik wil je heel veel sterkte wensen, neem de tijd voor jezelf, ik hoop dat je ondanks alles toch een mooie kerst zal hebben en wens je een heel mooi 2013 toe, ik wens dat dit een beter jaar voor je zal worden dan het afgelopen jaar.

liefs jolande

Unknown zei

frouwkje
ik kan mij wel voorstellen ,wat je heb moeten doen , dat gaat alles voor zeker voor jou . jou gezondheid gaat voor . ik ondervind het ook . maar wil niet stilzitten , mij hobby is nu voor mij een opkikkertje en vooral de pijn willen vergeten en af geleid worden
ik wens jou prettige feestdagen en een goede start voor 2013
dikke knuffels van marcelline

Margreet zei

Wat een moeilijke beslissing las het gisteren al op het Copicblog.
Je gezondheid gaat voor en luister goed naar je lichaam en neem de tijd.
Ik wens jou fijne feestdagen en een voorspoedig 2013
Groetjes Margreet

Unknown zei

Goh Frouwkje, wat vervelend voor je!! Ik wens je heel veel sterkte en ondanks alles toch fijne feestdagen! Pas goed op jezelf!!
Liefs Angelique

Thea zei

Hoi Frouwkje!

Niet leuk waar je nu tegenaan loopt! Maar ondanks alles hoop ik dat je de zin en inspiratie weer terugvind in het nieuwe jaar. Geniet lekker van je blogpauze, niets hoeft tenslotte. Het moet wel een leuke hobby blijven.
Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en bovenal een gezond 2013 toe.

Lieve groetjes
Thea

Diana zei

Heel veel sterkte Frouwkje. Neem de tijd die je nodig hebt en dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen. ik wens je alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2013.
Groetjes Diana

Wendy zei

Lieve Frouwkje, ik vind het ontzettend vervelend voor je en leef met je mee. Neem nu de tijd die nodig is: het is tijd voor Frouwkje!!!! De rest komt later allemaal wel weer hoor, alles op z'n tijd. Zorg nu maar eens eerst goed voor jezelf. Ik hoop dat je geniet van deze gezellige tijd van het jaar en wens je alle goeds en veel geluk voor het nieuwe jaar!!
Lieve groetjes, Wendy

jannie zei

Hoi froukje jij ook fijne dagen gewenst,ik hoop voor je dat 2013 een beter en gezonder jaar voor je wordt.
Groetjes Jannie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...