vrijdag 15 maart 2013

....nog een paar portemonneetjes....

Hallo allemaal,

Toch even laten zien dat ik de paarse portemonnee ook van een stofje heb voorzien en........een vlindertje ;-)
Ik word helemaal vrolijk van al die kleurtjes........tja.........my passion for colors....hihi.......




En......... nog ééntje gemaakt voor de vriendin van mijn zoon. Leuk verjaardagscadeautje :-).




Zal jullie nu verder niet meer 'vervelen' hoor met mijn portemonnneetjes. Zal er best nog wel meer maken......zo leuk om te doen. Maar die laat ik dan niet meer zien ;-). 

Wil je weten hoe ze gemaakt zijn ??(mocht je mijn vorige post hebben 'gemist'), dit is de link:

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en de superleuke reactie's op mijn vorige kaart :-D.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag!!
            
              Veel liefs,
             Frouwkje.


10 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een prachtige portemonneetjes heb je weer gemaakt. Vooral die paarse is echt super. Van mij mag je ze gerust laten zien hoor als je er weer eens eentje gemaakt hebt.

Groetjes Henriëtte

Margreet zei

Wat een schitterende portemonneetjes.
Prachtige kleuren.
Groetjes Margreet

Haakmuts zei

Weer heel mooi hoor Frouwkje

Richtsje zei

Nou hier verveel je me echt niet mee!! Geweldig leuk gedaan, hele vrolijke en mooi gemaakte portemonnees! Ik ga eens kijken hoe je dat gedaan hebt. Op dit moment druk met het uit vleugelen van een poncho voor mijn kleindochter.

Groetjes Richtje

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Wat mooi gedaan, hele leuke kleuren en..weer super afgewerkt..liefs van Ans

Unknown zei

frouwkje
ja leuke kleurtjes en leuke bezeigheden
een passion van kleuren
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Anita Meijer zei

Oh deze zijn ook alweer zo leuk, ik vind het toch zo prachtig met die binnenkantjes, helemaal top Frouwkje.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Zo die zien er geweldig leuk uit en ik vindt het leuk om te zien wat je allemaal maakt hetverveelt me geen minuut dus laat gewoon zien hoor
Een fijn weekend
lieve groetjes Cindy

Yvonne zei

Je verveelt me absoluut niet!! Die portemoneetjes zijn zo leuk!!!
Van mij mag je er nog veel meer maken hoor :)
liefs Yvonne

Agnes zei

Laat maar zien hoor Frouwkje!
Alles wat zelf gemaakt is, is het bewonderen waard!
Deze zijn ook weer zo mooi geworden!
groetjes, Agnes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...